Carmen Pomar salienta o papel das bibliotecas escolares como ferramentas activas a prol da igualdade e inclusión nos centros
A
conselleira de Educación, Universidade e Formación Profesional abriu a xornada
“Biblioteca Inclusiva. Cidadanía na diversidade” que reuníu a profesionais e
docentes para intercambiar experiencias e ofrecer un mellor servizo á
comunidade educativa.
A conselleira de Educación, Universidade e Formación Profesional, Carmen
Pomar, puxo en valor o importante papel que desempeñan as bibliotecas escolares
como ferramentas activas a prol dunha maior igualdade, inclusión e atención á
diversidade nos centros educativos na medida en que “dan cabida a todas e a
todos, á discapacidade e ás altas capacidades, ao diverso en toda a súa gama de
matices, cada quen cos seus ritmos, os seus intereses e as súas necesidades”.
Así o expresou con motivo da apertura da Xornada “Biblioteca Inclusiva.
Cidadanía na Diversidade” que congregou en Santiago a profesionais vinculados á
docencia para compartir experiencias e coñecementos e debater e afondar na
posta en marcha de novas iniciativas que reforcen o traballo das bibliotecas
escolares dentro dos propios centros educativos.
En palabras da conselleira, ademais de estar ao servizo da mellora das
competencias clave do alumnado, as bibliotecas escolares “son o motor das
escolas ao converterse en centro creativo das aprendizaxes; na ferramenta máis
futurista, pero tamén a máis ancorada nos saberes elementais: a comunicación,
oral, a comprensión lectora, a capacidade para expresarse a través da palabra,
a colaboración e a convivencia”.
Obradoiros e experiencias
Ademais de obradoiros e mesas de experiencias nas que participaron
responsables de bibliotecas escolares de Galicia así como poñentes e expertos
de fóra da Comunidade Autónoma, nesta xornada abordáronse outros temas, como a
adaptación de textos de lectura fácil, os recursos tecnolóxicos na atención á
diversidade, a accesibilidade ás bibliotecas ou o proxecto Lecturas no
Canmiño de lectura apoiada con cans para alumnado con necesidades
específicas de apoio educativo.
Ningún comentario:
Publicar un comentario